13 november 2020

Persbericht: Nuveen Real Estate verhuurt deel Westfields Logistics in Oirschot

Nuveen Real Estate heeft met een internationaal opererende logistiek dienstverlener een langjarige overeenkomst gesloten voor de verhuur van warehouse 2 van het complex Westfields Logistics. De dienstverlener zal de in totaal ca. 28.000 m² in gebruik nemen ten behoeve van een van haar internationale klanten.

Westfields Logistics is een ontwikkeling van SDK Vastgoed, MG Real Estate en VolkerWessels Logistics Development en gelegen op bedrijventerrein Westfields in de gemeente Oirschot nabij Eindhoven. Het project, bestaande uit drie aaneengesloten warehouses, heeft een omvang van ca. 98.000 m² en is begin 2020 door Nuveen Real Estate aangekocht.

Met deze recente transactie en de verhuur aan Rhenus Logistics begin dit jaar is inmiddels ca. 60.000 m² verhuurd en alleen warehouse 1 met een oppervlakte van ca. 37.000 m² nog per direct beschikbaar voor verhuur. Voor meer informatie: www.westfieldslogistics.nl

Bridgegap heeft namens ontwikkelaar en verhuurder de transactie tot stand gebracht in samenwerking met VSR Makelaars en CBRE. NL asset management is verantwoordelijk voor het asset management van het gebouw.